Algemene Voorwaarden Klanten

Deze 'Algemene Voorwaarden Klanten' zijn van toepassing op de relatie tussen Cocos Cuisine en de online  Klanten.

1. Definities

Aanbod: het product- en dienstenaanbod van Cocos Cuisine restaurant op locatie Brugstraat 10 A in Roemond

Bestelling: een bestelling van de Klant via onze website www.cocos-cuisine.nl

Fooi: vrijwillig door een Klant betaald bedrag dat bestemd is voor de koerier die de Bestelling aflevert.

Klant: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een Bestelling plaats via onze website.

Overeenkomst: een overeenkomst tussen de Klant en het Restaurant met betrekking tot een Bestelling en de bezorging of het afhalen van de Bestelling.

Restaurantinformatie: de informatie van het Restaurant met betrekking tot, onder andere, bedrijfs - en contactgegevens, algemene informatie, productaanbod (maaltijden, bijgerechten, opties en dranken), prijzen voor ieder afzonderlijk product (inclusief BTW), bedrijfslogo, grafisch materiaal, bezorggebied (inclusief postcodes), bezorgkosten en minimale bestelbedragen.

Service: betrekking tot een Bestelling en de bezorging of het afhalen van de Bestelling.

2. Identiteit van www.cocos-cuisine.nl

Dit is de webshop van Cocos Cuisine

Brugstraat 10A

6041 ER Roermond

Telefoonnummer: 0031-475 55 78 27

Email: info@cocos-cuisine.nl

Openingstijden: 

Maandag : gesloten

Dinsdag - Vrijdag : 11:30 - 22:00

Zaterdag, Zondag en vakantie dagen : 11:30 - 23:30

3. Toepasselijkheid

  1. Deze Algemene Voorwaarden Klanten zijn slechts van toepassing op de Service. 
  2. De Klant gaat door middel van het plaatsen van een Bestelling direct een Overeenkomst met het Restaurant aan voor de levering van het door de Klant geselecteerde Aanbod. De Klant is gebonden aan de Bestelling en heeft geen recht op terugbetaling, behalve in het geval van annulering door het restaurant op grond van artikel 6 hieronder.

4. Het Aanbod

  1. www.cocos-cuisine publiceert het Aanbod van het Restaurant Cocos Cuisine in Roermond, aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor als een Klant allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen. Wij raden u aan om telefonisch contact op te nemen met het restaurant voor actuele allergeneninformatie voordat de bestelling wordt geplaatst

5. De Overeenkomst

  1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Klant de Bestelling definitief maakt door het klikken op de knop 'Nu bestellen' tijdens het proces van het plaatsen van een Bestelling via het Platform.
  2. Na ontvangst van de Bestelling, zal Cocos Cuisine de Bestelling elektronisch aan de Klant bevestigen.
  3. De Overeenkomst kan alleen door het Restaurant worden uitgevoerd als de Klant correcte en volledige contact- en adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van de Bestelling. In geval van een “Afhaal” of “Uit eten” Bestelling is een adres niet nodig. De Klant heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Cocos Cuisine te melden.
  4. In verband met informatie over de status van zijn Bestelling, dient de Klant na het plaatsen van de Bestelling telefonisch of per e-mail (zoals aangegeven bij het plaatsen van de Bestelling) bereikbaar te zijn voor het Restaurant 
  5. Indien de Klant kiest voor bezorging van de Bestelling, dan dient hij aanwezig te zijn op het door de Klant aangegeven bezorgadres om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Indien de Klant niet aanwezig is op het afleveradres wanneer de Bestelling wordt geleverd, en de Bestelling wordt geleverd door Cocos Cuisine zullen wij een redelijke inspanning verrichten om contact met de Klant op te nemen, om te bepalen waar de Bestelling moet worden achtergelaten. Indien Cocos Cuisine niet in staat is om contact met de Klant op te nemen, zullen wij de Bestelling op ons locatie laten staan. Cocos Cuisine is niet verantwoordelijk voor de Bestelling (inclusief de kwaliteit of veiligheid van de Bestelling wanneer de Klant deze aantreft) nadat de Bestelling is afgeleverd. 
  6. De bozorg kosten worden altijd op het Platform vermeld voordat een klant een Bestelling plaatst. Indien de afstand van het adres de voorwaarden niet voldoet zouden we extra kosten moeten toevoegen 
  7. Indien de Klant kiest voor het afhalen van de Bestelling, dan dient hij op de gekozen tijd aanwezig te zijn op de afhaallocatie van het Restaurant, die in de bevestigingsmail, tekstbericht of op de website van is weergegeven.
  8. Na het plaatsen van de Bestelling kan de Klant naar eigen goeddunken kiezen voor het geven van een Fooi aan een koerier via de beschikbare online betaalmethoden. 
  9. De Fooi is bedoeld voor de koeriers en kan niet worden beschouwd als betaling voor diensten van Cocos Cuisine zal daarbij alleen optreden als tussenpersoon en overdrager van de Fooien.
  10. Cocos Cuisine zal de Fooi overmaken aan de koeriers als deze direct door klant is overgemaakt. 
  11. Nadat de Klant een bevestiging van het betalen van de Fooi heeft ontvangen, kan de Fooi niet meer worden terugbetaald of geretourneerd.

 

6. Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling

  1. In verband met de bederfelijkheid van het Aanbod geldt dat de Klant geen recht heeft om de Overeenkomst te ontbinden. Bestellingen kunnen niet door de Klant worden geannuleerd. Annulering van de Bestelling door de Klant bij het Restaurant is slechts mogelijk indien het Restaurant expliciet aangeeft dat Annulering van de Bestelling door de Klant mogelijk is.
  2. Het Restaurant heeft het recht de Bestelling te annuleren indien bijvoorbeeld het Aanbod niet meer beschikbaar is, de Klant een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer, andere contactgegevens heeft opgegeven of in geval van overmacht.
  3. Indien de Klant een valse Bestelling plaatst (bijvoorbeeld door foutieve contactgegevens door te geven, niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan Cocos Cuisine besluiten om toekomstige Bestellingen van de betreffende Klant te weigeren.
  4. Cocos Cuisine heeft het recht om te weigeren en Overeenkomsten te annuleren, indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van de Bestelling of de contactgegevens. Indien de Klant schijnbaar valse of frauduleuze Bestellingen plaatst, dan kan Cocos Cuisine hiervan aangifte doen bij de politie.

 

7. Betaling

  1. Op het moment dat de Overeenkomst tot stand is gekomen overeenkomstig artikel 5.1 van deze Algemene Voorwaarden Klanten, is de Klant verplicht om het Restaurant te betalen voor de Bestelling. Door de Klant kan aan deze betalingsverplichting worden voldaan door te betalen met een online betaalmiddel via het Platform
  2. Behoudens het bepaalde in artikel 6 van deze Algemene Voorwaarden Klanten, is het (gedeeltelijk) terugboeken van een online betaling alleen mogelijk indien de Bestelling niet (geheel) geleverd kan worden. De terugboeking vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Afhankelijk van de door de Klant gebruikte betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen.

8. Klachtenregeling

  1. Als de Klant een klacht heeft over de Service, dan dient de klacht via het contactformulier, per e-mail of schriftelijk via de post te worden gecommuniceerd aan de klantenservice van Cocos Cuisine op het in artikel 2 van deze Algemene Voorwaarden Klanten aangegeven contactadres.
  2. Nadat de klacht door is ontvangen zal Cocos Cuisine zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen een week, reageren met een ontvangstbevestiging. Cocos Cuisine streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken te behandelen.
  3. Klachten zoals omschreven in de leden 1 en 2 van dit artikel, moeten binnen bekwame tijd nadat de Klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Cocos Cuisine.

9. Beroepsaansprakelijkheidsverzekering

  1. Cocos Cuisine  heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten 

    De beroepsaansprakelijkheidsverzekering heeft als verzekeringsgebied de gehele wereld, met uitzondering van de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

 

10. Inzicht en correctie van opgeslagen persoonsgegevens

  1. Cocos Cusine verwerkt persoonlijke gegevens op van de Klant. Op de verwerking van persoonsgegevens is het Privacy van toepassing.

 

Erstelle deine eigene Website mit JouwWeb